Hanimeller tugcekrtl valla benim ödem 16. Haftada başladı ve oturarak calısıyorm tek çarem arada bir ayaklarımı uzatmak eve geldiğimde ılık duş be ayaklarımı uzatmak başka çarem yok 😄
Babyay Ayagina buz köy soğuk suya tut yastık koy bol su iç oturduğun yerden ellerini ayaklarını hareket ettir bide kan ver ki biranda şişme olursa protein kaçağı var mı yok mu diye baksınlar