mer simdi burada size normal dogum yaptim cok iyi oldu veya zor oldu, sezaryen yaptim yapmaz olaydim veya oh cok iyi oldu diyenler olacak ve kafaniz allak bullak olacak. Size onerim, kitaplardan ve bilimsel makalelerden her iki yontemle ilgili tarafsiz tanim ve detay ogrenin. Sonrasinda doktorunuzla gorusun ve yonlendirmesine izin verin. Doktorunuza guveniyorsaniz dinlemeniz gereken tek kisi odur.