1122esraesila 29.haftamda suyumun sınırda olduğunu söylediler ve Perinatoloji ye yönlendirdiler. Orda da bebeğimin gelişiminin gayet iyi olduğunu ancak suyun azalmasının sebebini bir türlü bulamadılar. Tansiyon şeker vs.yok. Günde en az 3 litre su içtim. Her gün 5-6 tane havucun suyunu sıkıp içtim taze havuç suyu yani dinlendim. 32.haftaya geldiğimde doktor suyumun biraz arttığını söyledi çok şükür ki azalmamış. Perinatoloji 34.haftada alırız tarzında bişeyler söylemişti. Bugün 33.haftadayım yarın kontrolüm var suyum ölçülecek. Duruma göre yazarım. Canını sıkma bol sıvı al dinlen Allah’a dua et. Allah’ın dediği olur .. 🙏