Meli-sa belkide geç döllenme olabilir bazıları adet gecikmesinin 10. Cu günü belli oluyor ben misal bugün 2.gun ve beklemedeyim . Dün yaptım hafif silik gibi çıktı varla yok arası gibi emin değilim o yüzden. Umutsuzluğa kapılmayın. Rabbime sığındım afedersiniz adetim biter bitmez bı kaç gün sonra yumurtlama denk getiricek şekilde tertemiz bı banyo yaptım. İstek namazına oturdum yarım saati geçkin dua ettim ağladım yalvardım Rabbime sen ne verirsen hayırlısını ver rabbim snaa sığındım sen ol dersen olur diyerekten. Ve şuan beklemedeyim tevekkül içinde. Sizde bekleyin acele etmeyin. Sakin olun stres yapmayın rabbim ne verirse hayırlısını versin