Nisam2008 aynı şeyleri yaşıyoruz canım... 8.haftada başlayan çok şiddetli mide bulantılarım 15.haftaya kadar beni kelimenin tam anlamıyla süründürdü...tam yazın sıcaklarına denk geliyordu birde ev kokuyordu heryer herşey... aynı zamanda çalışıyordumda...15.haftada sonrada sadece şiddetini kesti diyebilirim.... tamamen kesilmedi 20.haftalar civarı ayakta 2dk dursam ayaklarım davul gibi şiştiler üstüne basarken ağlıyordum kendi evimde oturamıyordum annemin terasındabir kovaya soğuk su koyup bütün gün ordaydım... dışarı zaten çıkamıyorduk çünkü attığım her 2 adımda tuvalete çıkıyordum ve sürekli idrar kaçırıyordum hapşururken vs... karnım büyümeye başladıkça bu zaten iyice arttı... 34 35.haftalarda böbrek genişlemesi ve kum yada ufak çapta bir taş düşürmesinden dolayı acillik oldum üst üste 2 gece hastanede yattım sonra 1 hafta idrar yanması yaşadım her tuvalete gittiğimde yani her 5 dakikada 1 resmen ağlıyordum ilaç kullanmamak için direndim ama nafile antibiyotik içtim mecburen 1 doz... şimdi 38+3.... oturduğum yerden yardımsız bırakın kalkmayı uzanamıyorum bile sürekli eşimden istiyorum. Geceleri saat başı uyanıyorum eşimde kalkıyor beni kaldırıyor tuvalete gitmeme yardım ediyor sonra ben diğer yan tarafıma yatarak max 1 saat daha uyuyorum 1 saat sonra yine aynı muhabbet bazen tuvaletten dçnünce canım uyumak istemiyor çünkü yatarken canım çok yanıyor kemiklerim dayak yemiş gibi.... son 4 günüm .... Artık tek isteğim bebeğimi sağ salim kucağıma almak...sezeryan olacağım ve umarım ameliyattan sonraki süreci kolay atlatırım....