nebusss ilk gebeligim nasipse oğlum olacak herkes oğlan gec gelir falan diyor. suan 35+6dayiz sizler kacinci haftalarda doğum yaptiniz
ug_fa-3diplomalianne nebusss 41+1 de doğum yaptım benim kız nazlı çıktı şimdi ikinciyi bekliyoruz daha 12+3üz bakalım bu ne zaman gelecek 😁