08061999 Kizlar dogum yapali 6 ay oldu 27 kilo verdm suanda 58 kiloyum ama alt karnim cok inatci gitmek istemiyor etrafimdakiler de anca 1 seneye gider diyorlar dogru mu Ve dogumdan sonra korse takmadigm icn pismanimm dikişlerim var diye takamadim
Cceylann01 08061999 ben ilk günden korse taktım karnımı yukarı kaldırark üstüne kilo versim 30 kg kadar eski kg ma döndüm göbekte kalmadı sen bu saatten sonra alt karnçım çalılöası yapman lazım sporla eritirsin anca
gamzosgamzos 08061999 spor yapmanız gerekiyor spor ile gidiyor iki sezaryen doğum yaptım küçük kızım 16 aylık ve göbeğim spor ile gitti ve sıkılaştı şuan 50 kiloyum
mnli 08061999 sadece sporla gidiyor korse benim doktorum hiç önermedi karın kaslarını zayıflatıyor diye ama spor yaptım ilk doğumdan sonra
08061999 noluyosanagenemiross nasil gidecek bilmiyorum belim incecik ama karnim var yani sinir oluyorum gordukce milletin ki dumduz
08061999 mnli bende oglum 2 ayliken basladim spora 85 ile dogum yaptm 75 dustum dogumdan sonra suan diyetisyenle 58 kllo oldm 53 olmayi pilanliyorum insallah karnimda artik mecbur gidecek
Ilkay08 Korse kulanın çok iyi toparlıyor bende gram kalmamısdı doğumdan 2 gün sonra taktım daha illerki aylarda yamuna korse aldım tavsiye ederim günde 10 saat bile taksanız fark cok fazla olutor şimdi ıkıncı hamilleigimde öyle yapıcam
gamzosgamzos 08061999 evet ama önce basit sporlarla başlayın dikislerinizi yormayın yavaş yavaş karın egzersizlerine geçin