beyzanurytt Kuyruk sokumunun yan tarafında bıçak saplanır gibi bi ağrı var yürüdükçe falan oluyor birde yaşayan var mı 20 haftalık gebeyim acaba çocuk geliştiği için mi yoksa başka bi sebepten mi aynı şikayeti yaşayan oldu mu ?
Fattuma beyzanurytt canım bendede öyle ağrı sızı seklinde olmusumtu,, geçti sonra ara ara oldu,, doğum sancimi da ayni yerden cektim
Elt60 beyzanurytt benim hamileliğin en başından beri var. Ne zaman ayakta biraz fazla kalsam ya da yorulsam ağrıyor. Ara ara hala devam ediyor. Bebekten dolayı olduğunu düşünüyorum