Merhabaaa en son 3 cm açıklık ile hastaneye yatan var mı demiştim 😊 ve şimdi doğurdum doğum hikayem ise şöyle rutin kontrolümde nst de sancı yüksek çıkmıştı fakat ben hiç hissetmiyordum doktor çatı muayenesi yaptı 2cm açılma vardı ve bana 3 gün sonra tekrar gel ama öncesinde sancın artarsa suyun yada nişan gelirse 24 saat içerisinde bebek hareketlerinde azalma hissedersen acile gel demişti ki ertesi gün nişan geldi acile gittim nstye bağlandım açılmam 3cm olmuştu ama sancım çıkmıyordu ya hastaneye yatıralım yada kendi rızan ile eve git yarın tekrar gel dediler öyle yaptım ertesi gün geldiğimde açılmam 4 cm olmuştu bu sefer yatış verelim dediler kabul ettim beni ve eşimi tek kişilik bir odaya aldılar sürekli ebeler gelip gidip açıklama baktı açılmanın artması için plates yaptırdılar ertesi gün zarı patlatıp suyumun gelmesini sağladılar sancılarım tamamen arttı ve onlar ne derse onu yaptım öğlen saatlerinde suyum tamamen boşaldı ve doğum başladı hemen doğum masasını açtılar ve 2 yada 3 ıkınmada bebeğim doğdu 👼 devlet hastanesinden böyle bir ilgi beklemiyordum açıkçası fakat hiç korktuğum gibi olmadı çok şükür hastane ve oda ile bilgi verecek olursam da doğumhaneye götürmüyorlar ilk yatış yapılan oda da doğum gerçekleşiyor normal doğum için geçerli bu içeride banyosu da var
Sancılarınız arttığında düzene girmesi ve rahatlamanız için duşa girmenizi söylüyorlar ve çok işe yarıyor doğumdan sonra da servise çıkarıp yine tek kişilik oda da kalıyorsunuz anne bebek durumuna göre 24 saatle taburcu ediyorlar