Aysglzkrt Merhabalar herkese, Tüp bebek yapıp da normal doğum yapan var mı yoksa sezeryanmı olmalı tedaviyle olduğu için
Gizem60 Aysglzkrt yapılır neden yapılmasın ki . Ben doktoruma sorduğum da sen ve bebek uygunsa yapılır tabiki demişti
zynpdrnkcbdk Aysglzkrt benimde tüp bebek 33 haftam herşeyim normal hiç bir sıkıntı yok. Ama yinede doktorum sezaryen dedi. Tehlikeye atmak istemiyormuş. Direk sezaryen dedi bir Kaç gün önce bir post açılmıştı oradaki tüm tüp bebek olanlar sezaryen demiş doktorları normal varsa bile çok azdır diye düşünüyorum.
Rabissssscee Aysglzkrt ben şuan tüp bebek gebesi değilim kendiliğinden oldu ama 8 senelik evliyim ve tüp bebek dahil bir çok başarısız tedavi yöntemlerimiz oldu bu sebepten benim gittiğim doktorlarda riske atmak istemiyor devlet hastanesi bile bu sebepten imkanın varsa özele git demişti hatta kıymetli bebek diyorlar :) yarın doğumumuz var nasipse 🥹
Blossom Aysglzkrt Yapılabilir ama doktorlar riske atmak istemiyor. Sezaryen tercih ediyorlar o yüzden.
Aysglzkrt zynpdrnkcbdk benim doktorum da sezaryen olur tedaviyle olduğu için dedi de ben de o yüzden fikir almak istedim sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Kediannesi1 Aysglzkrt tedaviyle olduğu için sezaryen alıyorlar ama ben ikiz olmama rağmen doktorum özellikle kıymetli bebek normal alalım böyle giderse ciğerleri daha güzel gelişir travma olmaz dedi yani aslında doktordan doktora değişiyor görüş
Kediannesi1 Aysglzkrt tedaviyle olduğu için sezaryen alıyorlar ama ben ikiz olmama rağmen doktorum özellikle kıymetli bebek normal alalım böyle giderse ciğerleri daha güzel gelişir travma olmaz dedi yani aslında doktordan doktora değişiyor görüş