Sabah 5ten beri ağrılarım oluyor. Bazen sıklaşıyor ağrılar bazen duruyor ama hiç geçmedi saat 14.36 hala ağrı giriyor. Göbek deliğimin ordan başlayıp alt karnıma kadar ağrı var ve inanılmaz halsizim yataktan kalkamıyorum. Hanı bu yatınca geçen ağrılardan değil yatarkende oluyor ağrılar. Bebek hala kanala girmedi. Doktoruma sordum yalancı kasılma olabilir ama takipte kalalım dedi. Napıcam bilmiyorum kötü hissediyorum kendimi