Merhabalar,
Hamile arkadaşlarıma bir şey danışmak istiyorum. Sağlık ocağında 20. haftamdan sonra rutin tahlillerim yapıldı. Magnezyum değerim referans değerlere göre normal çıktı aslında ama aile hekimi düşük olduğunu söyledi. Kadın doğum doktorum Magvital Saşe önerdi. Ama bundan birkaç hafta önce Magnimore Plus önermişti. Kafam karıştı, tekrar sorunca da magvital kullan geçmezse Ocean kullanabilirsin dedi😬 Neyse sonuç olarak açıkçası ben de biraz daha bitkisel içerikli bir şey kullanmak istiyorum. Sizin kullandıklarınız ve doktorlarınızın önerileri nelerdir acaba?🤗 Teşekkürler sevgiler🩷