Merhabalar, ikili taramada verilen kan sonucu (şu grafik halinde verilen) e nabıza düşüyor mu? Sekreter hanımefendi düşmüyor dedi ama şehir dışına çıkacağım, bir gün daha beklemeyeyim diyorum. Size sorayım dedim. Bir de benim tc’m ile yakınım gitse sonucu alabilir mi, biliyor musunuz?