Merhaba arkadaşlar. Ben 33 haftalık tüp bebek ile hamileyim erken doğum riskim var doktorum 36 37 haftalarda doğum olacağını planlıyor. Bugün iki doz ciğer geliştirici iğne oldum yarın da iki tane olacağım olduktan sonra kaç hafta sonra doğum oldu takip ettiniz mi ? Bir de bebeğinizi oynamalarında etkisi oldu mu?