Bennomuyum Kızlar 37 haftalığız bebek gelişimi 3 hafta ileri yani şuan bebek gelişimi 40 haftalık bu hafta sezaryana alırsa doktorum küveze girer mi yada 37 hafta uygun mu sizce
babyme_ay Bennomuyum canimm benim bebeğim haftasına göre zayıftı acil doğuma girdim suyum geldiği için 37+5te doğdu. 2.5 kilonun üstünde doğarsa ve başka anatomik bı sorun yoksa kuvezde almıyorlar
ArsaminAnnesi Bennomuyum bnde 37+5 te dogum yapacagim bebegim zayif umarim 2 bucuk kiloyu gecer de kuvöze girmez . Skntisi yoksa girmez erken bi hafta degil