Kızıma hep koca kafalı diyordu doktor haftasından öndeydi başı büyüktü bende hep diyordum nasıl bişey doğacak anormal bi görünümü mü olacak bi doğdu herşeyi normal o ölçüler bizim kafamızda kurdugumuz gibi göze çarpan anormallikte değil içini ferah tut eğer ki sınır ölçüsünden fazla büyük değilse bi sağlık sorunu yoksa hiç bi sorun olmaz sadece ben normal doğum yaptım çatım biraz dardı bunu etkiliyor biraz zorlandım yırtılmam çok oldu oda zaten o esnada farkedilmiyor bile