Ben koymuştum canım çünkü erken doğumdu zaten süt sağmam gerekiyordu ama şöyle bişey var hastanede bana dediler ki pompa şu an sadece yara yapar elle sağım yapıcaksın ben 2-3 gün elle sağdım ne zaman sütüm adam akıllı gelmeye başladı o zaman makineye geçtim