Kızlar 37+3 haftalık hamileyim karnım ağrıyor dün başlık açmıştım sert diye bugün bulantım var ve karnım ağrıyor 12 de kahvaltı yaptım şimdi bi kahve iciyorum meyvelerle beraber ama bugün zorlanıyorum. Kusacakta gibiyim böyle olan başka var mi? Doğum belirtisi mi sizce? Bide büyük tuvalet var gibi hissediyorum demin bi çıktım sabahta çıkmıştım pff