Busrabayduk siz ile bebeginizde herşey yolunda ise bekleyebilirsiniz oğlum 41 bitirip 42 ye girdigim gün geldi kendi sancım ile doğurdum kızım da 39 haftada çatı kontrol ettikten sonra kanama ile gittim suni sancı ile Doğum oldu çok acı çektim 1 gebeligim kızım 2 gebeligim oğlum şuan ters duran bebek ile 37+3 günlük hamileyim 40 ka kadar bekleyecegiz bakalım normal doğum olacak mı