Haticedalarslan50 Kızlar bugün tam 6 haftalık oldu ultrasonda bebek görünmüyor normalmi moralim çok bozuldu acil yazın
momlife10 Haticedalarslan50 sata göre 8 haftalik ama ultrasona gore 6. Haftada bebeği gördük gec döllenme oldu
Meryemtolga Haticedalarslan50 Benimde oyleydi 6+2 de kese var bebek yoktu. 7+2 de kalp atışını duydum. Telas yapma bekle
Busrabayduk Benim 8 haftalıkken kese bile gözükmemişti 🤣ultrasyona girmeden önce bol bol su iç su içtikten sonra gösterdi kendini
Gulmasal Gec dollenme degilse normal degil bence ama cogu kisi 6+5 gunlluken goruyor yolk sac varsa korkma haftaya gorusun
Svd12345 Haticedalarslan50 bnm 5+4 de kese bile gözükmedi. Çok korkup ağlamıştım. Şuan çok şükür 24+4 haftalık hamileyim 🤲🤲🤲💙