Gjo canım dert etme bende 37+6 oldum geçen hafta hazırladım yetişmeyecek birsey yok. Şunları koydum
2 tane takım olarak hastane çıkışı
2 tane boydan zıbın
3 tane beyaz içine giydirmelik zıbın
Ağız mendili
3 tane çorap
15 tane bez
Pamuk ve ıslak mendil
Pişik kremi
Trnak törpüsü belki ihtiyaç olur diye
2 tane battaniye ince olarak tercih ettim havalar sıcak
1 tane müslim örtü
Biberon ve emzik koyacağım daha koymadım
Kendim için
Depent hasta bezi aldım 4 tane yanıma
Göğüs ucu kremi ve gümüş kapaklarım
2 tane pijama takımı
2 tane emzirme sütyeni
İç çamasırı koydum ama depentle pekte gerek yokmuş
Gögüs pedi koydum aklıma gelenler bunlar kendim için yine eklerim çorap hastane terliği ve göğüs pompası koyacağım eksiklerim bunlar kolay gelsin bebişe kavuşmana az kalmış sağlıkla kucağına al inşllah 💕