Herkesfarkinda Ben dün hastanede yatıyordum doğumu durdurmak için progestani popoma koyuyorlardı.simdi eve çıktım doktor yazmış yine hazneye diye.benim bildiğim vajinaya konur ama bunlar neden böyle yaptı anlamadım hâlâ
Herkesfarkinda Hastanede bana popomdan verdiler ilacı bende inanamadim ama sonra öğrendim ki değilmiş başka bir ilacmis erken doğumu engellesin diye🤭