ZumrasMom_ bizim evde 2 tane vantilatör var, biri bir odada diğeri başka odada duruyor çocuklar ben ve eşimi idare etmeye çalışıyorlar garipler. Dün akşam kıpkırmızı oldum çarpıntı başladı artık eşime dedim sahile gidelim duvarlar üstüme geliyor öyle iyi geldi biraz ama eve gelince yine sıcak 🥵🥵🥵 ben normalde sıcağı seven bir insanım yazın bile soğuk su içmem bu sene buz çiğniyorum gece üstümü örtmeden uyuyorum tanıyoruz valla 33 haftalığım sıcaklar tam geçmeden lohusa da olacağım sanırım hayırlısı olsun hepimize sabır diliyorum 🌸