10 haftalık hamileyim pembe bi kanama oldu sadece peçeteyle silince geldi herhangi bir ağrım yok sabahta burnum kanamıştı normalde asla kanamaz . Hemen doktora geldik acile muayene oldum bebek iyi keyifli görünüyor ama rahim ağzında bi ağrı hissediliyor tarzında bişeyler dedi destek amaçlı serum takıp iğne yaptılar bir risk görmüyorum dedi ama kendi doktoruma gitsem mi yoksa normal mi stres yaptım başına gelen oldu mıu