Kızlar eşim 2 yıldır belirli aralıklarla test verdi hep düşük çıkıyor sperm sayısı morfoloji iyi olmasına rağmen ılerı hareketı %10,11,15 gibi degıserek hep aynı çıkıyor arada vitamin takviyesi veriyordum ama düzenli değildi yine yükselmedi sımdı zeucit diye bi vitamini çok duydum aldım düzenli hıc aksatmadan verıylrum esıme ve 3 ay en az kullanacak yükselir imi acaba başından geçenler lütfen bilgi bekliyorum sizden hareketi bu kadar azken hamile kalmak mümkün mü