Berraeray1 Kızlar bende kahve rengi ve pembe bir leke gelmiş ama az doktora söyledim iğne yazdı bana ama çok değil sizinle fotosunu paylaşsam tiksinmeyenler bi baksa 😂🤭
Mucizemibekliyorum_ Berraeray1 tutunma da olabilir kimyasalsa kanamaya dönmüşte olabilir bunu beta takibiyle anlarsın
64Demet64 Buraya foto atsan bi faydasi olmaz her kafadan bir ses cikar onu sen doktoruna goster o dogrusunu anlatir :)