benimee aralik ortasinda dogacak ev cok sicak olacagi icin bende normal seyler aldim ve almaya calisacagim kis icinde 1-2 takim alsam yeter cunku bizde büyük ihtimal disari cok cikmayiz ciksakta arabadan eve gireriz yani sokakta bir isimiz olmaz buyuk ihtimal sizinde öyle 😂 yelek falan alabilirsiniz ama 3-5 tane her aya gore 0-3 3-6 6-9 gibi nisan mayisa kadar havalar nanay olabilir. Ben öyle yapacağım. Ekstra kalin battaniye patik vs alinsa yeterli diye düşünüyorum zaten hizli buyuyorlar hemen yaz gelir 🥹