annesi53 Kızlar 25 haftalık hamileyim ama sanki aşağıdan çıkacak gibi vajinamda hareketlerini hissediyorum hatta bi ara yürüyemedim o kadar hareket ettiki en son bebeğin kafası aşağıda demişti korktum birşey olmasın
happyson annesi53 Bende aynı haftadayım yürümekte zorlanma değil de otururken yatarken oluyor genelde pıt pıt atıyor garip bir his 😀
Elcoo123- annesi53 benim de öyle 25. Haftadayım bende idrara çıkarken bile ağrı oluyor sorun yok demişti doktorum bana ne zaman yukarı çıkacak acaba bekliyorum 😂
35aysegul annesi53 29+2 den bildiriyorum benim de aynı. Hareketleri hep aşağıda kasıklarımda vajinanın ⅘ parmak üstünde. Sağ sağlim geçseydi şu günler 🤷♀️ şurda durup bizim gibi olanları bekleyeyim bende 😅
xbebegimx annesi53 28 haftaligim bnde ayni asagida kasiklarda hep tekmeleri, 26. Haftada bas gelis dönmüs demisti doktor. Ama erken doguma sebep degildr insallah
annesi53 Elcoo123- aynı gerçekten bende hatta idrar yolu enfeksiyonundan şüpheleniyordum demekki herkeste aynı kasıklarda ağrı oluyor idrar yaparken yürürken daha farklı hissker
annesi53 xbebegimx inşakkah değildir benimde aşağıdaymış normal doğuma çok müsait dedi umarım bir sıkıntı çıkmaz
Elcoo123- annesi53 doğum pozisyonu ancak 32. Haftalara doğru alıyormuş o zamana kadar sürekli yer değişiyorlarmış suan yerleri bol büyüdükçe sabit biyerde kalacaklar 😂
Babykuzucuk 30 haftaya girdim benimde aynu şekilde sanki ayakları kasıklarımdan cıkcak gibi oluyor bazen batıyor
-Annem 25+6 bende aşağıda hissediyorumm hareketlerini uzun zamandır da böyle zaten ama bazen göbek deliğinin sağ yada sol tarafından da hissediyorumm💫 22.haftamda makat pozisyondaydi bugün kontrolde, baş geliş pozisyonunda denildi👶🏻
annesi53 -Annem evet benimde öyle genelde sağ yada solda atıyor tekmeleri ama aşağıda olduğu çok net tekmelerinden anlıyorum