Doğumuma 4 ay var bende yavaştan almaya başladım hastane çıkışı herhalde bi 3 tane alacağım
Zıbını daha fazla almayı düşünüyorum 10 tane falan
Yeni doğan kıyafeti de 5 takım falan alsam yeter diye düşünüyorum ya hemen büyüyor olmuyor sonra abartmaya gerek yok:)) büyüdükçe üstüne göre alırım