Kdr25 ilk bastırdıklarında uyuşuk oluyosun zaten. Sonrakilerde hissediyosun acıyı. Ama ben pazarlık yapıyodum. Bastırdıktan snra ağrı kesici yapacaksan bastır diyordum 😊 dayanılmayacak gbi değil. Ama gerekli tabiki. Normal doğumda baskı ile kan boşalıyo ama sezaryende cok mümkün değil