kelebekimm Busakturk sarı yeşil hiç iyi değil. Çabuk döküyor ve rahatsız ettiriyor. Sarı en iyisi. İnternetten toplu alıyorum daha uyguna geliyo
theAna Busakturk mavi olan dediğiniz bio naturalse yeşil paketli naturele göre daha kaliteli. Hepsini kullandım oğluma pişik sızma vs yapmadı.