piemses_annesi Acı ,sütsüz şekersiz nescafe ve kayısı hoşafını unutmayın.Refakatçiniz güçlü kuvvetli biri olsun ,ilk 2 gün kendi başınıza kalkmanız pek mümkün olmuyor. Ameliyattan sonra mutlaka omzunuzu örtün. Acıyor diye yürüyüş yapmamazlık yapmayın bol bol yürüyün