pandasever Merhabalar anneler bebeğim iki hafta önde olduğu için şeker yüklemesi yaptırdım ve gebelik şekeri çıktı.. gebelik şekeri çıkıp insülin kullanan anneler varsa yada gebelik şekeri olan anneler tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz.