İlk doğumumu İzmit eğitim araştırmada yaptım, gece sabaha kadar evde sancı çektim sabah hastaneye yattığımda 7 cm açılmam vardı. Direkt doğum haneye girdim, tek kişilik oda ve ilgilenen çokça ebe vardı. Haklarınızın bilincinde olun, kimsenin size kötü davranmaya hakkı yok, rahatsız olduğunuzda hizmet veren kişinin ismini isteyin, münakaşa girenlere başhakimliğe ve cimere şikayette bulunacağınızı iletin. Değişik değişik insanlarla (dil bilmeyen suriyeli vatandaşlar, doğuma 20 kişiyle gelen romanlar vardı ben gittiğimde, laftan anlamıyorlar) uğraşmaktan onlarda artık sabrının sonuna gelmiş oluyor onlarıda anlamak lazım, kibar ve nazik olmaya çalıştım her zaman buna rağmen ters davrananlar oldu, şikayet edeceğimi belirttim. Malesef tahammülsüz, işini secmeden yapan insan heryerde var ve hastahanede de karşımıza çıkıyor bu önlanemez bi durum ne yazık ki.