masal_94 Kızlarr yüzüm sırtımın bir kenari hep minik kabar olmuş sivilce gibi sizde de öyle olan var mı ilaçlardan mi hamilelikten mi çok kötü gözüküyor 😢😭
Momkids- Benimde her yerimi sivilce bastı afedersiniz popo ya kadar sırt göğüs oluyor genelde kız bebek bekliyorum şuan🤲🌸
AsPandaa Benimde aynı sivilceleniyorum 12+5 iz 🥺 her yerimde çıkıyor evet :( bende ilaçlardan diye düşünüyorum ne kullanıyorsunuz ilaç?
masal_94 AsPandaa vitamin kan ilacı magnezyum Mide ilacı hepsini kullanıyorum. Sanirim ilaçlardan çıkıyor
mirooo Benimde öyle çok sivilcem arttı, hamilelikten önce başlamıştım vitamine o zamanlar yoktu şimdi çok fazlaca var☹️☹️
Leylaas Benim suan alnimda cikti kucuk kucuk sivilce olunca kiz cocuk diyorlar sizinkilerin cinsiyet ne
bendeanneoldum_ masal_94 stresten oluyodur o zaman çok strese giryo musun ben şuan 39+4 yüzümle uğraşmadığm sürece bişey yok belkide kullandiğn bişey yüzüne yaramadı ondan da olabilir