Esra_Omer_21 Zeyno_4544 bulantilar vs havalardan olabilir terliyoruz üşütüyoruz sonra mide bulantısı vs yasaniyor sahsen ben çok yasiyorum sizin daha cok var adetinize belki yumurtlama donemi olabilir
pala123- Zeyno_4544 yaşadığın duyguları iyi bilen biri olarak sana tavsiyem ne kadar belirtin olursa olsun adetin geçmeden test yapma çok yıpranıyor insan
Gul2769__ Zeyno_4544 14 gün çok çok erken canım o ağrılar senin yumurtalıklarındir çünkü o zaman araligin da çalışıyorlar buyuyolar catliyorlardir
Sehseh Daha çok erken olduğu için çıkmamış olabilir biraz bekle test yaparsın çok silik bile çıksa pozitif oluyo
azra_13 Benimde sizin gibi reglime 13 gün kala kasık ağrılarım başladı normalde reglden 3 4 gün önce başlardı bir hafta bekleyip erken test yaptım reglime 6 gün kala çift çizgi çıktı bir hafta sonra tekrar bir bakın derim :)