1 seneyi geçti çocuğumuz olmuyor her şeye bakıldı. En son rahim filmi çekindim. Doktor rahimde yara var dedi. Kendi doktoruma söyledim alttan baktığında ciddi enfeksiyon var dedi. Bu ay hamile değilsen daha ağır ilaçlara başlarız deyip hamilelikte de kullanılan antibiyotikler verdi. Doktora da sordum özellikle bu zamana kadar enfeksiyon olmamış olabilir mi diye. En fazla tüpleri tıkar ama rahim filminde açık çıkmış dedi. Sizlerden okuduğum bilgilere göre de sizin doktorlarınız enfeksiyon spermi öldürür diye söylemiş. Başka doktora da görünsem mi acaba bilmiyorum ki napmalıyım of