Kızlar merhaba bişey sormak istiyorum 28haftalık hamileyim az kaldı prensese kavuşmama inşallah Allah’ın izniyle alacağım kucağıma bütün anne adaylarına kolaylık diliyorum rabbim bi nefeste kurtarsın inşallah normal doğum düşünüyorum tabi son ana kadar bilemeyiz anneleriniz mi kalacak bikaç gün göbek bağı düşene kadar va yoksa kayın validemi fikirleriniz neler ben annem kalsın istiyorum rahat edemem kanama vb şeyler olabilir yani insan çekinir sizler neler yapmayı düşünüyorsunuz🥹🌸