2512tugbaclk Kızlar dün rutin kan verdim. 10+6 haftalıktım neredeyse 11 yani betam 49076 çıkmış sizce bu normal mi bazı yerlerde çok yüksek veya düşük yazıyor bilgisi olan var mı
Pamuk 2512tugbaclk Sen aldırma.Arastirma yapma.Bi süre beta yükselir sonra yavaş yavaş düşmeye başlar sabitlenir.
2512tugbaclk Pamuk benimki yüksek gibi geldi bana internette baktım 25 bin falan yazıyor gerçekten bu süreçde insanların kafasını karıştıran çok oluyor