Turuncu
Kızlar 3 gün sonra tam bebeğim 41 hafta olacak 4 gün öncede gittiğimde 1 cm açılmam vardı ve nst de çok sancım çıktı ama bende tık yok. Çok korkuyorum sezaryen dicek diye doktor sizce açılmam 1 cm olmuş ya suni sancıyla açılma devam eder mi?? Eve gittiğimde bebeğim hala ve hala kanala girmemişti 😞😞