Kizlar 2. Hamileliğim, 14 haftalık hamileyim dünden beri ara ara vajinadan gaz çıkışı oluyor bulantı kusmam hala devam ediyor ben istifra ettikçe gaz çıkışını anlayabiliyorum ,rahim büyüdüğü için olabilir mi acaba benim gibi bu durumdan rahatsız olan var mı?