Kızlar dr.um ilk muayenede hemen decavit verdi folik asit vermedi okuduğum her yorumda folik asit kullanıldığını görüyorum ama ben henuz başlamadım.Sadece decavit kullaniyorum 1 haftadir. Folik asitte bebegin beyin gelisimi icin cok onemliymis acaba decavitte ayni gorevi görüyor mu? Çok tedirginim siz hangisini kullaniyorsunuz?