Babyay canım aynı haftadayiz benimde 1 ay önceki tirod degerimde yavaşlama olmuştu çok az ona rağmen doktorum direk ilaca başlattı gebelikte tiroid çok önemli bebeğin gelişimi açısından dedi çok az dozla ilaca başladım 1 ay sonra tekrar verdim direk düzelmişti ilaca hala düşük dozla devam ediyorum doğuma kadar da edicem