Kızlar bi sorum var. Ben ilk etapta bebeği kendi odamda kendi beşiğinde yatırmayı düşünüyorum ama 1 sene falan sonea odasına geçirip normal yatak alıp korumalıklı kullanmayı düşünüyorum. Bana en mantıklısı bu geldi şahsen. Ama yatak odası çok büyük değil. Beşik çok hantal çok büyük bi şey olsun istemiyorum acaba ne tip bakmam gerekiyo ?