Semamomm hiç sıkıntı yapma, devletteki doktorum numara verdi her ay kan ver sonucu ara bana söyle ilaç zaten ucuz kendin al dedi. Rutin kontrollerde bazen kadın doğum doktoruna söylüyorum o kan istiyor bazen sağlık ocağına sonra doktorumu arayıp ilacın dozunu belirliyor randevu alıp hastaneyle bile uğraşmıyorum. Hiç stres yapmaya gerek yok. Gebeliğimin başından beri 5 ilaç kullanıyorum zararı olsa bizlere olurdu