Kızlar dün gece hafif bir ağrım vardı regl ağrısı gibi, uyudum. Gece 3-4 kez uyandım her seferinde iç çamaşırımda ıslaklık vardı. Değiştiriyorum, lavaboya çıkıyorum, tekrar uyuyorum. Uyandığımda yine oluyor. Sabah kalktım. Ne sancım ne ağrım yoktu. Tekrardan böyle bişey de yaşamadım ama tedirgin oldum suyunda azalma vs olabilir mi diye. Normalde randevum yarın, başına bçyle bişey gelen var mı? Yarını beklesem sıkıntı olur mu sizce?