Merhaba arkadaşlar pazar gününden bu yana aşırı derecede zor geçiyor günlerim. Bugün 12+1 olduk. Midem taş gibi sırtım çok ağrıyor kabızlık sorunum var. Pazar günü sabahtan başlayıp pazartesi sabahına kadar aşırı şiddetli baş ağrısı ve kusma yaşadım. Artık midemde bir şey kalmadığı için su çıkarıyordum afedersiniz. Üşüme titreme halsizlik bunları da yaşadım ve o günden beri midem çok kötü. Kusmaktan şikayet etmiyorum ama midem taş gibi olduğu için de nefes alamıyorum ve günlerim zehir oluyor. Sabahları olmuyordu ama bugün sabah da mide ağrısıyla uyandım. Bunu yaşayan var mı ne yapabilirim ne yesem ne içsem bilemiyorum