Benim bebeğimde de var detaylıda görüldü takip istedi Perinatoloji ayrıca kalbinde parlaklıkta var ama aynısını yeğenimde de dediler ve sorun çıkmadı. 32. Haftaya doğru gelmesini bekleriz dedi doktorum. Bu bulgular tek başına birşey ifade etmez dedi bilmiyorum ama benim içim rahat Allah beterinden korusun tabii