İlk gebeliğimde 75 kiloyla hamile kalıp 86 ile doğuma giren biriyim kalinabiliyor ama bol su tuketmek ve yürüyüş yapman gerekiyor ufak ufak kendini yormadan , benim doktorum kilolu kaldığım iicn hamile yürüyüş yap diyordu birde yediklerine dikkat et diyordu ben totalde 11 kilo ile kapattım, şimdi ikinciye hamileyim ondada aksine az kiloyla hamile kaldım diğerine nazaran..🤗🌸