Hasret-Onur65 Kızlar 38+3 teyim çok akıntım oluyo bu aralar ama sabah akıntıyla beraber sadece iki nokta kan gördüm ve 3 bucuktan 6 ya kadar sancım vardı şuan ama sancım yok ne yapmalıyım bilmiyorum ilk gebeliğim?
Karanfill Hasret-Onur65 nişanda olabilir.. düzenli sanci, kanama, su gelmesi halinde doğum.baslamis demektir
Hasret-Onur65 Karanfill Sancım düzenli şekildeydi sabahı bekliyim dedim hastaneye gitmek için uyuyakalmistim sabah sancım yok denebilcek kadar azdı
Hasret-Onur65 Karanfill şimdi de sadece karnım taş gibi kesiliuo onun dışında rahmime baskı var sancım yok